Assalamualaikum, Welcome to Fatin Amalina Teratak

Thanks for visting my Teratak,It my Officially personal blog. I am kelantanese women that try to get life in in the backward areas in humans values.Dear Allah, save them from a turn of the road that annoy YOU, My greatest ALLAH. I'm a wife and future mother soon.i m in love to try new thing in craft , try new recipe in my cooking skill.My blog as my writing about my journal without title,learning that come across in my real life,Most of them in bahasa but try to presented it in English. be free to visiting my blog with comment,criticism ,suggestion or wanna say Hi.

hamil: Farez jadi abang..

Salam..
Usia Farez sudah 11 bulan
Febuary nanti genap la setahun farez..
Tahun 2014 membuka tirai dengan berita kehamilan aku yang ke dua..
Alahamdulillah...
Doa kami dimakbulkan..
nanti Farez ada kawan bermain..

sejak disahkan mengandung..
aku terpaksa hentikan memberi susu ibu kat farez..
aku hentikan secara perlahan..
tapi kadang2 aku bagi je farez BF..
aku ambik suplement lebih dari biasa..
mual - mual pun aku tahan je..
yang ku tanam dalam diri ialah "aku kena kuat demi anak-anak"
tapi kadang2 fail jugak..
penat +penyakit malas yang amat..
tapi alahamdulillah... En suami banyak tolong..
sejak aku pregnant ni
Hal Farez, en suami uruskan..
kadang2 aku sendiri pun En suami yang uruskan... malas yang amat!!!
aku cuba tak mengidam yang pelik2..

apa pun doa2kan kandungan dan ummi sihat~~

Fatin Amalina

3 Kritikan Project Manager:

haLyZaQiut said...

Abe paleh be a good brother ya..... ;)

Saya Disini said...

ABG LONG...

Hanif Idrus said...

Tahniah yek

Post a Comment

terima kasih...
kalo ada salah and silap sila tegur ye..
jgn la guna bahasa2 kasar

p/s: saya dah bosan dgn Anonymous Users.. nie makan dia
ONLY USERS WITH GOOGLE ACCOUNTS CAN BE A PART OF COMMENTAR